Snickarpartyt

Se där, en kamel!

Kategori: Allmänt

Det blev inte riktigt som planerat det där med sänggåendet haha :) istället så var Andreas här en sväng.. Måste även berätta om Simon som sett på efterlyst och nu efter det trodde att jag var en hemsk gubbe som skulle komma och mörda honom.. haha förlåt! (A) det är ju bara jag.. lilla Nina :D men så han fick ringa och höra så att allt var okej, att jag var den jag är ;) ifall att i framtiden liksom.. komiskt :D

Har även sökt sommarkurser nu innan jag glömmer det, blev ganska många som och en ganska salig blandning.. Brottsteknik, låtskrivande, foto, turism, projekt och lite medier.. får se vad det blir av det hela :) vore skönt att läsa nåt som inte ältar media och design hela tiden även om man kanske borde koncentrera sig till det man läser hehe :)

Nu ska jag göra ett nytt försök med sängen.. den ser goo ut!

Kommentarer

  • Simon säger:

    Hej Jag Heter Simon Och Tkr detta är Liite Pinsamt :P

    2010-03-11 | 21:28:00

Kommentera inlägget här: