Snickarpartyt

Seminarieplugg och träning

Kategori: Allmänt

Hej och hå..idag är det måndag.. kom i säng lite för sent igår men klarade ändå att ta mig upp vid 5-tiden.. åkte vägen förbi smedjebacken eftersom pappa skulle kolla på nå grejer till jobbet.. när jag kom upp till borlänge var det bara att skynda o göra mig iordning och dra in till stan för att göra seminarieuppgifter med Hero och Elisa :) Det gick faktiskt bra så vi blev klara i tid.
Efter det åkte jag och Elisa till kupolen för lite ärenden.. titta vad som fanns på kontot, Elisa skulle köpa skor eftersom hon glömt träningsskorna hemma :P och sen få i oss något att äta.. Vi åt en sallad på kompis :)
Sedan tog vi oss ner på stan igen och gick till gymmet.. jag investerade ett årskort så nu nina finns det ingen anledning att inte hålla igång med träningen! :) vi körde hårt med benen idag :O även en hel del mage för mig.. så nu känner jag mig helt trött i kroppen hehe ^^ men det är så det ska vara eller hur ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: