Snickarpartyt

Slutkörd

Kategori: Allmänt

Att vara en blandning mellan psykiskt borta och frustrerad måste nog vara det bästa humöret att vara på när man ska gymma! ^^
Man får mer kraft att kämpa och kroppen är för trött för att känna mjölksyran hehe.. Nu är jag helt slut och jag som redan har träningsvärk i benen idag kommer få det ett helvete imorgon känns det som just nu .. ajsing!
Nu ska jag lägga mig ner i sängen eller sitta här framför datorn och bara dö resten av kvällen ^^

Imorgon börjar tentapluggningen, hoppas att Bodil inte har gjort den alltför obegriplig..Men med Elisas och ev. Heros hjälp om hon dyker upp så kommer det nog att gå vägen! :)

Kommentarer

  • Per säger:

    Hoppas att din tenta går bra, jag håller min tumme :)

    2010-03-18 | 20:16:21
    Bloggadress: http://blog.keckman.se
  • Nina säger:

    Det ska gå bra :) thenkju

    2010-03-18 | 22:37:31

Kommentera inlägget här: