Snickarpartyt

Söndag

Kategori: Allmänt

Det känns som att inläggen blir ganska likartade om jag ska skriva om vad jag har gjort idag.. haha! inge roligt :) för jag har inte gjort nåt roligt :P
Eller jag sov länge..hur ska världen sluta om jag börjar sova så länge om dagarna? :O :P
Jag har iallafall vart på gymmet idag och kört slut på mig! det är tydligen söndagar som alla befinner sig på gymmet..har nog aldrig vart så fullt som idag.. :) men så fanns det en del fint att vila ögonen på medan kroppen kämpade ;D haha!
Nä men när jag kom hem så har jag suttit och läst lite i boken, borde fortsätta med det nu men det är inge kul =/ har typ två hela böcker att ta mig igenom till imorgon.. hm..
Men sen äre ju söndag så vissa program måste man bara se på tvn! :) haha..Imorgon är det skola igen..skönt.. eller inte men det känns som att det är lika bra :P tror vi får tillbaka tentorna imorgon.. om inte Tomas har ändrat sig ^^ sen blir det massa seminarieplugg så en heldag i skolan minsann.. kämpigt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: