Snickarpartyt

Tårtbak!

Kategori: Allmänt

Nu har fröken Melin vart på besök och vi hann till och med att återställa köket efter vårat tårtbak innan hon åkte hem ;) haha.. Oj vilket knas det blev :D haha floursocker istället för marsanpulvergrejs så det blev på nåt konstigt sätt inte tjockt ;) haha bra Johanna!
Nina vispade grädden sjukt tjock! fast som visade sig med tiden vara faktiskt väldigt bra!
Garneringen såg väl ut att bli sådär i början men i slutändan blev den riktigt kanon! :D Ni får helt enkelt se imorgon kväll eller på söndag för jag får inte visa hur den blir innan Saz ser den imorgon :)
Mycket roliga historier bakom må jag säga iallafall!

Nu ska jag slå mig ner i soffan med pappa och katten och titta tv, det blir en bra och lugn avslutning av fredagen.. börjar bli trött..^^ risken att jag somnar i soffan är ganska stor faktiskt haha..poppa popcorn maybe :)

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: