Snickarpartyt

bebissjuk!

Kategori: Allmänt

Jaa jag är verkligen bebissjuk just nu haha :D svårt att inte bli det när man ser alla små söta saker och nu märker man hur söta alla barn blev helt plötsligt ^^ hehe.. idag blir det att åka till västerås! :) ska vänta in sazzo sen ska vi åka till Lovisa och hälsa på henne och bebis William :D aaw.. ska bli kul :) spännande..
Känns så vuxet på nåt sätt att Lovisa skulle fixa bullar och Johanna paj.. och sen träffas med ett nytt litet liv i gänget :O :) hihi.. så inatt sover jag hemma i Möklinta hos pappi innan jag åker tillbaka upp till Borlänge imorgon ^^
Nu ska jag äta lite innan jag ska till tåget.. ha en bra dag, ciiiaoo!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det är bara att gillalala läget, vi börjar bli vuxna ;)

    2010-05-09 | 14:39:03
  • Nina säger:

    haha sant så sant! får ta't som det är ;)

    2010-05-10 | 09:00:07
    Bloggadress: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: