Snickarpartyt

En tidig kväll

Kategori: Allmänt

Hm, igår blev en..kort dag ^^ haha..var i Falun som vanligt och pluggade.. vilken surprise va! ;) Hetsiga diskussioner om äppelskrutt..Började känna att jag fick väldigt ont i nacke och huvud =/ ajsing..så resten av dagen/kvällen så blev det inte så mycket mer vettigt gjort..tog mig ut en stund men det var inge skönt när man höll på att blåsa bort! uscha.. tittade lite på tv och somnade sisådär vid 9 :S tror det till och med kan ha vart någon halvtimme senare.. vaknade runt 1 igen och fick lite ångest.. haha.. var vaken ett pr timmar och tittade på nå skitprogram på tvn :D vart pigg ju (A) sen somnade jag åter runt halv 3 och vaknade nu halv 9..huvudvärken är borta men skulle minsann behöva massage för nacken!

Åter till nutiden då.. ska hoppa in i duschen, eller om jag ska vara så flitig att dra till gymmet när de öppnar först.. tror nog det blir så :) sedan ska jag till stan i think..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: