Snickarpartyt

..

Kategori: Allmänt

Hej och hallå! idag känner jag att tröttheten kommer att slå in som en blixt när jag minst anar det.. haha är uppe i varv just nu typ ^^ vi fick första intervjun gjord igår till uppsatsen :) så igår satt jag hela kvällen och transkiberade.. (heter det så?) haha supertråkigt och supersvårt! :P man tänker inte på att när man ska skriva ner varenda ord som sägs hur lätt det är att man missuppfattar och hör fel ^^ hehe.. idag står det 3 till intervjuer på menyn och jag ska snart åka in tidigare för att låna en bok.. som att vi inte har nog med böcker ;) Såå har nyss fått mat i magen :) har varit ganska flitig idag ändå, vaknade tidigt och drog in en sväng på gymmet, sen var jag ner till stationen och bytte ut mitt busskort som inte fungerade, hoppas att det här funkar nu, blir så pinsamt att gå tillbaka igen!
Tycker inte om att ha kombikort.. känner mig gammal :( :P

Nej nu ska jag ta tag i disken och cykla mot bussen, kommer nog hem sent ikväll.. hööörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: