Snickarpartyt

Götlaborg

Kategori: Allmänt

Hej och hå, slemmig som få! haha.. jag är extra finkänslig så här på morgonen, eller inte.. jag är skapligt trött, men faktiskt inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara den här tiden idag ^^ Gårdagen blev ganska lång, upp tidigt för att ta sig till skolan och projektmöte med Idregruppen.. vi hade tur iallafall att det inte regnade så mycket när vi var tvungna att gå upp halvvägs från stan.
Mötet gick bra och varje gång jag ser en viss påhittad scen i huvudet som innehåller en get och en folkdräkt skrattar jag väldigt mycket :D
Efter mötet gick Elisa och jag ner på stan, spenderade ett antal timmar där och gick runt i affärer och så till typ halv 4 då vi gick hem till Helen för att ha sista intervjun till b-uppsatsen.. :) det gick också bra!
Åkte sen hem till Borlänge igen, plockade undan kläder från golvet, diskade, transkiberade intervjun och packade på ett par timmar, oh my! för att jag sen skulle få besök av Daniel :)

Så kom i säng ganska sent :) och nu är halsen jättejobbig igen, eller jag tror snarare att jag börjar bli förkyld på riktigt eftersom jag nyser hela tiden, slemmig hals och hostar :( vill inte! :P
Men nu lär jag nog börja fixa iordning mig så att jag hinner med bussen.. jag kanske inte har nämnt det, kommer inte ihåg men jag åker ju till Göteborg över helgen! :O :D så jag ska åka bussen till Avesta där pappa hämtar moi :)

Hare bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: