Snickarpartyt

Helgen, so far!

Kategori: Allmänt

Hej hopp :) Har nästan nyss kommit hem från Västerås, men tänkte berätta lite snabbt om gårdagen först.. ^^ lagade taco-gryta med Johanna som kom över hit :) blev faktiskt riktigt gott och enkelt vare med! eller var det för att Johanna skötte det mesta av jobbet? ^^ haha..
Vi ville sen spela Wii som hon hade med sig, mario! det ville inte fungera som vi ville så vi fick åka hem till henne och hämta en adapter först innan det funkade som det skulle :D jag var lika kass som alltid och det krävdes att Johanna skulle somna i soffan för att jag skulle få bättre poäng av henne, ändå fick hon mer poäng ett par gånger med.. när hon SOV! hur är det möjligt? jaa det vet jag inte riktgit ^^
Hon sov här inatt så fick sällskap :) Vaknade i natt av snarkningar, trodde det var hon men det visade sig vara katten som låg nedanför sängen som lät.. hahaha flum!



Idag då så gick vi upp, käka frukost, spelade mer mario..var inte direkt bättre idag ^^ sen åkte vi och matade Hilmer.. pluggade lite och sådära.. Sen åkte vi in till Västerås, Hälla först där vi hittade en varsin parfym.. nu luktar jag gott igen ;) köpte även ett par baslinnen eftersom ett av mina har blivit så missfärgat :P
Mat på donken och urflippade skämt om alla möjliga fritzels.. HAHAH så roligt.. vi har världens mest galna humor!
Bio blev det sen! Prince of Persia såklart! :D längtat efter att få se den filmen! och den var väldigt bra tycker jag :D fastnade i den rakt igenom.. hihi.. najsnajs!
Fick även se lite annorlunda vägar hem, via Skultuna (tonfiskskalle) Haha humor åter igen! ;)
Nu är jag iallafall hemma och tittar på tvn.. börjar bli trött så får se hur länge man orkar hålla sig vaken, imorgon blir det städ, tvätt och plugg! ciiiao!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ich bin ein bErLiNeR! Xoxo Fritzlan

    2010-05-30 | 02:32:33
  • Nina säger:

    i really want som fritzles!

    2010-05-30 | 11:21:02
  • Simon säger:

    Ohh herregud va ja inte gillade dom skämten :P

    2010-05-30 | 12:29:17
  • Nina säger:

    bara för du har annan humor:D

    2010-05-30 | 13:33:11

Kommentera inlägget här: