Snickarpartyt

Jordgubbar med glass!

Kategori: Allmänt

Oh my, en riktig cykeldag har det blivit.. haha eller nåt.. :) dagen började som sagt vääääälidgt segt och jag kan inte räkna antalet gånger jag gäspade under tiden vi satt i skolan ^^ Efter alla snackat klart gick vi till biblioteket och lånade med oss sisådär 10 böcker om kvalitativa forskningsmetoder och gick hem till Helen.. satt och skrev lite tills vi kom fram till att ingen av oss hade energi nog.. åkte till Borlänge istället, köpte jordgubbar och glass med oss hem jag och Elisa :D supermums! Fick dock lite dåligt samvete då jag kände mig så lat hemma så jag var en vända på gymmet med, cyklade idag då min lust för att springa är som bortblåst ^^ Var nog längesen jag fick anledning att heja på folk jag känner mer än en gång under samma vända ;) haha
När jag äntligen kom hem igen kom jag på att jag inte har frukost hemma, bara ut igen! snabba mig till affären innan kl 8 då ugly betty var på tvn ..hehe.. hann precis, 19.59 kom jag innanför dörren ;D
Efter det kände jag för att testa om jag kunde få fart på min cykel.. bytte ut lite grejer och var ju såklart tvungen att köra en testrunda..den testrundan blev typ 8 km, en vända fram och tillbaka till centrum (5 km) plus en vända runt min vanliga "springvända" (nåt på 3 km) nu är jag trött och förtjänar att lägga mig i sängen för resten av kvällen.. det är ju tisdag vilket betyder bra tv-program! :D

                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: