Snickarpartyt

Måndag

Kategori: Allmänt

Ujuj.. nu är jag ännu segare än vad jag var imorse ^^ haha.. åkte in till skolan och vi strukturerade lite inför b-uppsatsen :) lånade lite böcker och sådära.. hoppas vi får nån nytta av dem med.. haha det blir tunga böcker att släpa runt på! ;)
Efter vi var klara så åkte jag till gymmet, tog en vända där.. alltid lika trögt efter tjockishelger då man nästan ser de andra människorna som är där som om de vore godis.. hahaha .. vandrande godisbitar..livet är hårt ^^
Tog mig hemåt och läste igenom lite till imorgon men svårt att få ro i kroppen när man känner hur all smuts ligger och kväver en och dammråttorna stirrar på en i hörnen.. bestämde mig för att ta tag i städningen istället och nu börjar jag bli klar med det :) känns mycket renare och fräschare härinne, älskar nyskurade golv.. man riktigt ser den där dammiga matta hinnan försvinna :D nu låter det som jag bor i världens soptipp.. meen ja.. man gör kanske det ibland.. Oops
Nu har jag tre uppsatser att läsa igenom till imorgon på sisådär 20-40 sidor styck.. roligt yay! 8-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: