Snickarpartyt

Dagar att ta igen ^^

Kategori: Allmänt

Jag ser att statistiken är lika hög som när jag övergav bloggen för ett antal dagar sen ^^ Tappade blogglusten där en sväng men ska försöka ta tag i det igen :) Har hänt mycket roligt sen sist må jag säga! mitt riktiga Internet fungerar inte för tillfället så att jag laddar inte upp så mycket bilder nu eftersom det drar på mitt mobila :P snålis ;)
Jag åkte som sagt till Göteborg, tror det var där jag lämnade er sist? hade iallafall en trevlig helg där, var bland annat på GB-glassgubbens bröllop på Liseberg, färgade Jennies hår och käka pizza :)


Några dagar senare var det tajm att gå över gränsen och fylla 20! Hade en trevlig dag med födelsedagslunch med Elisa och Helen :) På kvällen var jag även ut och åt god middag med pappa :)

Veckan knatade på och det blev Fredag, firade att utkastet av uppsatsen var klart och festade till hemma hos Elisa först för att sen ta oss ut till S2 för att titta på band som spelade :) Bland annat Neverstore, riktigt kul kväll! ooh jag lever på det fortfarande haha :D



Sov några få timmar för att ta mig upp tidigt på lördag igen, fick hem folk för att fira min födelsedag, 10 personer i mitt lilla krypin och smått matkaos men med hjälp från de andra och sällskap av underbara personer blev även lördagen riktigt rolig :D




Nu är det ny vecka igen, svårt att tro att skolan slutar nästa vecka, helg galet snabbt går det! om ett par dagar ska uppsatsen vara klar och vi har enbart lite småfix på den kvar att göra ..
SÅÅ nu har jag nog snabbuppdaterat er om läget :) nu är jag back on track!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: