Snickarpartyt

27/10

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Har nyss vaknat..för andra gången idag :) haha.. igår var det fullt upp hela tiden.. Var hos Elisa och skrev arbetsplan för C-uppsats några timmar, sen lite efter 4 åkte jag hem för att passa tiden i tvättstugan.. Resten av kvällen hade jag fullt upp med att städa och tvätta..puh! Aldrig vila ;) Richard kom dock förbi en sväng och lånade duschen ^^  Typ vid 9 fick jag så lov att vara klar för då åkte jag hem till Ade, jag tycker det ser lite sorgligt ut med flyttkartonger överallt..ännu en som lämnar staden..Även om det kanske inte är så långt ändå emellan..aja.. somnade där och fick uppleva det berömda billarmet kl 4 på morgonen, förstår att det blir drygt att höra det typ varje dag men jag överlevde.. :P Vaknade tidigt eftersom han skulle till jobbet, fick skjuts hem och somnade sen igen i min egen säng.. ^^ Nu ska jag börja fixa iordning för att åka till Falun och fortsätta med arbetsplanen med Elisa.. vi har letat upp några böcker som kan vara användbara :)

duschen nästa! Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: