Snickarpartyt

4/10

Kategori: Allmänt

tyvärr inga kanelbullar för mig idag! Men nu så är man hemma igen.. kom fram till Romme, jag är lika lost varje gång jag kliver av bussen haha det är galet :) men även den här gången hittade jag till rätt hus ;) Satt och fixade klart plugget inför imorgon, det gick rätt snabbt faktiskt eftersom vi hade förberett en hel del igår redan..
Efter det tränade vi några timmar dans :) Kul när man slipper vara ensam! Nu ska vi fixa privatlektion snart också hoppas jag, så att vi blir awesome på koreografi och attityd! men vi gick igenom alla steg ordentligt till skön musik så det borde ju ha gett nånting tillbaka :) hehe.. När vi kände oss klara med den och slut i kroppen så sjöng vi lips istället, haha det var roligt det med även om min röst nu är lite sliten .. men det tar jag gärna ^^ några låtar är riktigt utmanande.. Elisa visade mig även dansmatta men det gick la sådär för mig :D inte riktigt samma sak som street koreografin ;)

Imorgon ska vi träffas kl 9 i skolan :S dvs falun.. så iväg med bussen redan kl 8! Det blir lite drygt.. men skönt att få powerpointen gjord inför redovisningen på onsdag! Så eftersom jag bara sovit runt 4 timmar inatt så ska jag lägga mig tidigt ikväll!

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: