Snickarpartyt

Godmorgon folket!

Kategori: Allmänt

Jag vet att det är många som har vitt utanför fönstret just nu.. snöar massor i sthlm, kanske finns det kvar när jag kommer ikväll.. tveksamt dock för jag tror det skulle bli plusgrader under dagen.. vi får se :) Här  i Borlänge är det iallafall snöfritt, den 22 oktober känns det faktiskt mer än okej! Jag vill nog inte ha för mycket riktigt än..vänta helst till november.. :)
Idag var jag upp lite alltför tidigt, trodde det skulle ta massa tid att fixa kläder, packa och göra iordning inför en helg utanför stada.. Ska gå ner på stan idag, kallt! ta ut busspengar och möta upp Elisa för att ta rund nr två bland alla företag, har dock fått ett par mail nu att ansökan är mottagna.. det känns ju bra att det kanske går framåt så att man får svar snart ^^
Sen ska jag tillbaka hem, hämta packningen och dra till tåget mot Stockholm, till slutdestination Tumba. Ladda inför imorgon då en heldag i Stockholm är det som gäller. Fröken Melins födelsedag! woho :)

Vet ni förresten att cappuccino med tobleronesmak är typ bland det godaste jag druckit på länge! ska unna mig en kopp nu för att ladda inför dagen.. mums!

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: