Snickarpartyt

Helgen

Kategori: Allmänt

Halloj!
Hela helgen har gått..varför kan det inte vara typ lördag idag istället, det känns ju som att det skulle kunna vara det :P var som sagt i Uppsala igår :) hem till Marika först, satt och snackade om allt möjligt med henne och Sandra innan vi tog oss till tåget mot Uppsala.. lyckades ta oss med taxi dit vi skulle :P Följde musiken och livet upp dit festen var .. var en del folk där, skönt folk :) var kul! Lite senare så drog vi oss ut till krogen istället.. vi behöver väl inte gå in på detaljer där kanske :D haha.. Tiden sprang iallafall iväg och vi hann inte riktigt med bussen som vi tänkte ta tillbaka hem till Sala så vi fick sova hemma hos Marikas kompis, där vi var först :) Så snäll han är! Vi mysade ner oss 4 stycken i hans säng, småont i kroppen av att legat raklång hela tiden :D hehe.. vi vaknade rätt tidigt, vet inte ens när vi kom i säng, runt 4 kanske? men iallafall.. killarnas telefoner ringde hela tiden och ljust var det så tillslut kunde ingen sova mer, gick upp och de röjde upp lite, sen fick vi skjuts till stationen och tåget som tog oss tillbaka hem igen.. Pappa hämtade mig i Sala och resten av dagen har jag typ bara segat i soffan och ätit massa god mat som pappa fixade, grillat är alltid lika gott! :) Klippt kisse på kvällen och snart ska jag ta mig upp till sängen för att sova, behöver nog ta igen lite sömn, pappa som jobbat massa sover redan sen ett par timmar tillbaka ^^ men ikväll får jag mysa ner mig med mig själv.. det som var så skönt med värme bredvid sig :D hehe..

Imorgon måste jag verkligen städa uppe i Borlänge! Ser helt galet ut efter förberedelser för helgen som vart ..ska även få mig till att söka praktikplatser, faaaaan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: