Snickarpartyt

Mysfredag

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Idag är det fredag, kände redan när jag kom ut i friska luften idag att den här dagen skulle bli nåt speciellt.. Var sjukt soligt och härlig sån hög, nästan vinterkyla :) Massa mysigt! Åkte hem till Elisa för att få ihop seminarieuppgift till måndag, det gick bra faktiskt, vi är bra på det där med intervjuer tror jag ;)
Efteråt satt vi och tittade på roliga saker på Youtube, som att lära sig svenska och jämförde disneysånger på olika språk ^^
Åkte hem på eftermiddagen nångång, har känt mig totalt energilös och allmänt psykiskt utmattad hela dagen, eller i några dagar nu kan man nog till och med säga.. Tog mig iallafall ut och handlade mat.. fick alldeles innan sms från flera håll att det snöar! Ja det är sant, idag är det årets mest magiska dag.. Den första snön har landat i Borlänge :) helt underbart! Sa ju att jag kände på mig att det skulle bli en speciell dag..

Hamnade återigen i koma under kvällen, tittade lite på tv och tvärslocknade som sist.. förstår inte att jag kan vara så trött och allmänt känna mig osocial hela tiden =/ men nu tittar jag iallafall på Idol, blir nog en tidig kväll för mig..kalla mig tråkig men jag tar emot det med huvudet högt!

                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: