Snickarpartyt

Najs

Kategori: Allmänt

Alltså Nina, skärp dig.. du skulle ha sovit för längesen! :D haha..gick upp megatidigt och åkte in till skolan som sagt för att fixa inför redovisning imorgon onsdag.. det gick ändå ganska smidigt och vi blev klara på några timmar.. Åkte sedan hem för att fortsätta plugget med att skriva lite om vad ska man säga, ja..hjärnsläpp.. haha nåt skulle jag skriva iallafall :D samt att träna på det jag ska säga imorgon.. höll på en stund men sen åkte jag hem till Richard istället, han har fått hem nytt singstar spel så man lär ju testa :) hehe.. kände att min röst fortfarande inte är som den ska ^^ de höga tonerna blev mest viskningar haha.. men men, man får väl se sig som besegrad ;) men amy diamond rockar jag fortfarande haha! ska nog bli som henne.. not
Efter det tog vi oss till Ica och handlade mat till Richard..han utnyttjar bärhjälp, muahaha! nejdå skämt åsido :) Efter lite tv åkte jag hem igen för att åter igen ta tag i pluggningen.. skrev klart det där jag inte kommer ihåg ^^ och gick igenom ett par ggr det jag ska säga, förvirrad börjar bli ett välkänt ord för min lilla träskalle..
Fick ganska otippat besök av Ade med, hemkommen från Djerba så pass som igår och upp till Borlänge idag.. snacka om att man fick längtan tillbaka när man pratar om det! helt galet :) Men det har även gjort att jag inte kommit i säng som jag lovat mig själv idag! ska upp ganska tidigt även imorgon, blöö.. orkar inte! ska samlas lite tidigare för att gå igenom ännu mer till redovisningen.. nervös! men imorgon är det onsdag = DANS! :D :D :D :D

Ska gå igenom texten några ggr till nu, sen så blir det så illa tvunget godnatt.. harekanin! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: