Snickarpartyt

Onsdag = Dans! =D

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Jag vaknade inte lika död idag som jag trodde trots brist på sömn, men det är väl bara tacka och ta emot! Däremot det första jag ser är ett par papper som dom slängt in i brevinkastet.. dags för höststädning och...HYRESHÖJNING! då blev jag lite sur och grufflade lite över det tills jag kom till insikt att det faktiskt bara är 10 kr och jag får en extra försäkring haha :)
Har väldiga klädproblem idag! kasst.. varför ska jag alltid känna att man behöver vara lite så där extra najs på redovisningar? det tänker jag helt enkelt skita i idag ^^ Jag har iallafall ätit rejäl frukost idag hehe.. hade inge riktigt bra frukostmat så det fick bli pasta ;)
Blir i skolan större delen av dagen skulle jag tro, får se om jag ens hinner hem emellan skola och dansen, det kan bli lite knappt..kanske helt enkelt får roa mig ett tag i Falun :P Men lätt värt för dansen! :) Längtar tills ikväll :D :D

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: