Snickarpartyt

Pizza & häng

Kategori: Allmänt

Nämen nu är jag här igen! ;D haha.. Är så himla mätt!
Jag pysslade lite mera, städade upp lite mer och skrev på utvärderingen, blev dock inte så bra som jag önskat så fortsätter med den imorgon.. Blev sen hämtad av Ade, åkte hem till honom o hängde lite haha.. va fult att säga att man hänger hos nån :P hade värsta bilderna med på hans fina blandning av köttbullar potatisbullar och ketchup bredvid hans bebis ipaden.. ^^ men nu vill inte datorn acceptera mitt minneskort så blaha blaha!
Blev iallafall hämtad av pappa sen som jobbat över, vi var o käkade borlänges godaste pizza :) mumma! så har nyss kommit hem, han ska sova hos mig så han slipper åka så långt hem till byn..

Imorgon är det skola igen, eftermiddagsskola.. det är den segaste sorten! men efter lite god sömn så ska jag nog överleva de med :) harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: