Snickarpartyt

Plugg & dans

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Var inte alls bloggen jag skulle logga in på egentligen men eftersom minnet sviker så fick det bli så ändå ^^ Har nyss kommit hem efter en heldag i Falun typ varav den mesta av tiden spenderats i skolan.. Vi åt först lite frukost för att orka med att sedan leta upp böcker och leta metoder och teorier till uppsatsen ^^ Det gick väl helt okej ändå tror jag, även om allt fortfarande känns väldigt utspretat .. men det är ju bara början än så det ska nog lösa sig! Fick iallafall med oss några förhoppningsvis vettiga böcker hem, bäst för dom det för min axel är typ förstörd efter att ha burit på dom ner på stan sen :P
Åkte smockfull buss ner på stan efter 4 och gick för att äta. Samla på oss energi inför dansen. det blev en kycklingsallad.. det var gott :) Elisa fick även några ärenden gjorda nere på stan innan det var dags för dans..
Dansen gick väl helt okej den med, har dock varit med om bättre gånger :P Jag är fortfarande fastklistrad i spegeln och lite osäker på vissa rörelser.. ^^ men träna träna träna är det som gäller!
Just det! nu kom jag ju på vad jag skulle göra, jag skulle ju leta snygga kläder till märkestagningen, inte blogga haha :)
Men men, dansuppvisningen kommer hur som helst bli grym! believe me :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: