Snickarpartyt

Skapligt flitig

Kategori: Allmänt

Hejtjohej!
Idag känner jag mig nästan flitig, började dock inte så .. haha, gick upp runt halv 6 imorse, åkte upp till Borlänge och sen la jag mig och sov några timmar till.. kom inte upp ur sängen förrän efter 12 :/ ganska illa :P
Sen fick jag nog av klumpen i magen så packade upp datorn och började söka praktikplatser..fan de är inte lätt alltså! jag har åtminstone tre veckor fixade om jag vill i slutet av perioden, men de andra veckorna då liksom :O Så nu håller jag alla tummar jag har att det löser sig, känns väl ändå helt okej att skickat ut några ansökningar..
Sen har jag även städat upp i lägenheten, fått bort lite damm och saker från golvet :D det är himla skönt, nu kan man andas härinne igen..
Det flitiga tänkte jag fortsätta med genom att skriva utvärdering av Idreprojektet
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: