Snickarpartyt

Tabeller och Body wave

Kategori: Allmänt

Oj hörrni vilken stress jag fick imorse ändå! jag trodde att skolan började vid 2, det visade sig att vi började redan kl 1.. hann precis läsa det på Elisas blogg och skicka sms till Helen för att bekräfta..sen var det bara att hoppa upp på cykeln och speeda till stan, usch jag tycker verkligen inte om att cykla med väska som tynger ner och uppförsbacke i motvind! Tårarna sprutar och mjölksyran i benen bara ökar o ökar hela tiden! ^^
Fram kom jag tillslut, hann till och med varva ner och stå och snacka med Bettan och Elisa en stund innan bussen kom :)
Köpte med oss dricka och macka till salen där vi först hade informationsgrejs om den kommande uppsatsen, mycket jobb kommer det bli!
Hade efter det föreläsning om enkäter, diagram och tabeller.. aa.. massa sånt tråkigt och som jag tycker är sjukt svårt :( Men dagen överlevde jag iallafall, åkte hem efter skolan, tog en omväg hem med cykeln men frös snabbt till isglass så det var skönt att komma hem.. har gått igenom uppgiften lite som ska göras härnäst och tränat på den där body waven som ska läras in till dansen :D haha.. helt galet, det är inte många gånger kvar nu på dansen och imorgon får vi lära oss de sista stegen som gör koreografin komplett :) spännande!

Nu blir det snart att sova, ska träffa Elisa imorgon och åtminstone börja med uppgiften om tabellskiten.. ^^ hej positiva Nina! får se hur det löser sig, vi får slå våra kloka huvuden ihop hehe :)

Harekanin! nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: