Snickarpartyt

26/10

Kategori: Allmänt

Ehm .. godmorgon då! tänkte att det är dags att uppdatera lite igen haha :) har varit fullt upp i helgen med musikal, godis- och matätande, hälsa på mormor och morfar samt leta soffa till mamma.. då går dagarna fort. Idag är det redan tisdag, svårt att fatta.. men jag lär ju utse Richard som någon slags hjälte de senaste dagarna faktiskt! Skjutsade hem mig från tåget i söndags, kom hit och lämnade tillbaka min telefon som jag glömde i hans bil vid samma tillfälle ^^ Och plus att jag fick lifta med honom till affären igår när jag skulle handla massor, så att jag slapp bära så tungt :) thenkju!

Idag blir det fullt upp igen..! Ska hem till Elisa runt 10-tiden och skriva planering för uppsatsarbetet.. metoder och teorier kommer säkerligen snurra ett antal varv i min skalle ^^
Sedan ska jag ta mig hemåt igen, har tvättid på eftermiddagen och tänkte samköra det med städning av lägenheten. Det är bra, då får jag lite nyttigt gjort idag med alltså :) 

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: