Snickarpartyt

..

Kategori: Allmänt

Lika roligt att dansa idag som vanligt :) lades på ännu några steg, lite halvkluriga men det ska nog sätta sig de med :)
Timmen gick ju fort, efteråt åkte vi tillbaka till Borlänge, fick vänta lite innan bussen kom så Elisa och jag övade på lite steg i centrum :D hehe.. vi sa att nästa gång borde man ställa ut en hatt och tjäna lite pengar ;)
Jag hade dock cykeln så när bussen kom så gick jag istället och hämtade min cykel och cyklade hemåt..Tittat på tv mest sen jag kom hem, känner mig sjukt trött och skulle absolut inte ha några problem med att sova nu! Vet dock inte hur tidigt jag kommer vakna imorgon då.. men det kanske är bra att vara utvilad när vi har lång skoldag imorgon, eller den blir en timme längre än vad den brukar..Det känns lite segt måste jag erkänna :) hehe..
Fick sms från posten för en stund sen att mitt paket är på väg till mig, jaaa..bättre sent än aldrig kanske man säger ^^

Nej nu ska jag lägga mig i sängen, harekanin! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: