Snickarpartyt

Sluta sola!

Kategori: Allmänt

Här är jag! woho.. Jävla skittenta har tagit upp all min tid i helgen, men äntligen har jag nog skrivit klart den (vilket innebär att jag kommer ändra och läsa igenom ungefär minst 700 ggr till) haha :) Men himla skönt att ha grovjobbet gjort.. Har även hunnit med så roliga saker som att umgåtts med Billie med :) Nu när han också börjar bli frisk från den eländiga förkylningen..

Har även kommit på att jävligt synd att halloween inte är nu! isåfall hade jag haft min dräkt klar! Brännan från Tunisien släpper (jag vet att du varnade mig för att sola mycket Jennie) nu är jag hur som helst fläckig över hela kroppen! så himla pinsamt.. ser ut som nåt slags freak :( bara att fylla i alla konturer så ser jag ut som en leopard ;D Men då kan man vara glad för att det åtminstone är tillräckligt kallt ute för att ha på sig långärmade tröjor..

                             not so pretty

Kommentarer


Kommentera inlägget här: