Snickarpartyt

:)

Kategori: Allmänt

Oj det känns som jag har hunnit med massor idag iallafall! hur är det möjligt jag som kom upp så sent :) haha, var till kupolen..mötte Richard som var mitt sällskap.. fick mina båda klockor lagade smärtfritt och gratis :D wiiie! nu är jag superglad och kan börja använda min gula klocka igen, har saknat den massor!
Var runt en stund på lite andra ärenden där på kupolen sen gick vi ner till marknaden och tog ett varv där, vi hittade väl inga direkta fynd..lite godis :P
När vi kände oss klara där gick vi hem till Richard och spelade tv-spel..lite skateboard och sång, haha så sjukt pinsamt dålig jag är på singstar :D förutom Amy Diamond där jag kind of ägde ;)
Vi kände för lite frisk luft efteråt och tog med oss hans skateboard ut å han försökte lära mig lite basic-grejer.. som att stå på brädan och svänga, haha :D gick la sådär men jag är nog för gammal ändå för en skateboard karriär ändå ^^
Var ute ganska länge tror jag, eller det var iallafall mörkt när vi kom tillbaka in..tittade på Notting Hill och pratade ..Sen fick jag skjuts hem, snäll som han är :)

Blir att sova nu faktiskt, är massa trött.. :) Längtar efter min perfekta kudde

               

Kommentarer


Kommentera inlägget här: