Snickarpartyt

21/9

Kategori: Allmänt

Oh wow, dags att uppdatera kanske? Jag har faktiskt haft tanken men har inte gjort något direkt vettigt de senaste dagarna så tänkte att det kanske inte är så kul att läsa om hur lat jag är ;)
Idag har jag åtminstone vart i skolan, kanske inte lika roligt då vi var indelade i halvklass och mitt normala "crew" är i den andra hehe :) Men jag överlevde, se där! hade sökstuga och fick lära oss om hur man söker rätt på vetenskapliga grejer, artiklar osv. nyttigt till uppsatsen mjess!
Efter skolan åkte jag hem, hamnade i sängen och höll typ på att somna när pappa ringde ^^ Han svängde förbi med mina kläder och lite diverse saker som legat hos Jennie, för att sen ligga hos mamma några dar och sedan åkt tillbaka till göteborg.. ;) krångligt det dära men nu är iallafall mina kära lurar hemma igen :D
Tänkte sitta ner och göra lite nyttigt men tittade ut genom fönstret och såg att solen var framme! den låg så där superfint över träden så att jag bara var tvungen att ta kameran med mig ut och fota massor :) Fick sällskap av Richard så vi cyklade tillsammans bort till älven där ett par timmar knatade på, vi hittade till och med tillbaka till cyklarna genom bostadsområdet sen haha!

Det känns så tydligt i luften att det är höst nu :) man känner hur solen värmer när den är framme men luften är så där hög, frisk och härlig! helt underbart..
Tappade dock lite koncentration på att göra nyttiga saker så hemma sen har jag nu inte gjort så mycket mer, fastnade framför facebook och msn.. men det får man ibland :)

Imorgon ska jag ägna dagen åt dans, men det gör inte så mycket när det är himla kul :D jag väntar även på att ett speciellt paket ska leveras till mig med singstar :D wiie jag är dum, har fått för mig att jag vill sjunga massor.. rea är bra!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Dans är bäst! :D och singstar är hur kul som helst! :D Ser fram emot att få sjunga disney! ;D

    2010-09-22 | 01:21:57
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    hehe jag med :D men posten vill inte skicka paketet idag heller.. aaaah kommer aldrig få de! :(

    2010-09-22 | 11:37:12

Kommentera inlägget här: