Snickarpartyt

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Sitter här vid datorn, surprise! nej men varvar ner lite :) Intervjun gick till och med bättre än vad jag väntat mig idag! woho :) satt inne på McDonalds och gottade oss under tiden.. Efteråt var jag och Elisa runt på kupolen på lite shopping, Örhängen, ett par tröjor, mössa och en ipod blidde det.. ;D Ipoden var alltså ett halsband, tyckte de var supergulligt :) hehe..
På vägen hem tyckte jag det var så fint väder så tog en omväg hem för att fota lite ute i solen.. Kände snabbt dock att det sköna vädret snabbt blev väldigt kallt, det känns ju nästan vinterkallt om kvällarna ^^
Så jag gick hem igen och ikväll annars har jag dansat lite, tittat på dumburken och försökt städa lite, har väl gått sådär .. blir snart att ladda för sängen, ska upp i tid imorgon då Elisa kommer hit så vi kan sammanställa intervjun. :)
Ha det bra och godnatt allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: