Snickarpartyt

Uttråkad deluxe!

Kategori: Allmänt

hej på er! haha sitter och töntar mig med att skriva med hjälp av skärmtangentbordet.. satan vilken tid det tar! ^^ men är man så uttråkad som jag är har man tillåtelse att roa sig med det mesta ;)
Idag har det inte hänt så mycket, har varit i skolan större delen av dagen faktiskt.. haft lång föreläsning med gruppindelningar och grejer inför en uppgift som ska göras nästa vecka.. så efteråt satt vi och planerade lite.. efter 5 nån gång var jag hemma iallafall, fixade mat och städade lite.. har varit sjukt himla uttråkad hela dagen! och pga det har jag också blivit grinig nu på kvällskvisten för att jag inte lyckas roa mig själv nu när alla andra typ lämnat stan med över helgen..
Men det gör ju även jag.. imorgon åker jag hem till Möklinta, det blir att träffa tjejerna på lördag, bada och sådära vad det låter som.. på med bikinin igen då! oh gaaaad! ;) ser ut som ett äpple eller nåt :D

Nej nu ska jag forsätta gå runt och sucka högt för mig själv om hur synd det är om mig som inte ens klarar av att roa mig några timmar innan läggdags :D haha..

harekanin!


Elisa och jag laddade upp med godis och dricka för att samla energi inför dagen haha :D Fanta wildberries för gamla tiders skull!

Nina kör även skapligt med old-school till skillnad mot Tommys flashiga dator ;) muaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: