Snickarpartyt

Det funkar inte längre..

Kategori: Allmänt

Igår vände verkligen dagen och jag kände mig top of the world tillslut! superhärligt :) idag däremot känner jag mig som den Nina jag egentligen är.. inte lika great feeling^^
Musiken hjälper inte idag.. har tagit ur lurarna till och med..
Praktik hela dagen och tiden går så segt! drar verkligen ur de sista krafterna och koncentrationen nu.. ser fram emot då man snart bara har skolan att fokusera på igen.. sorry men det funkar verkligen inte med kombination praktik + skola.. allt blir halvdant gjort..inge bra intryck här och inge bra för skolans betyg..
Så ännu en dag fast i rutiner.. lever på helgen som var och planerar för helgen som kommer då jag får träffa ligan el västmanlando! :D toppen..
Harekanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Det är verkligen inte roligt när allting blir halvdant gjort, när man inte känner någon ork till skolan alls, för att man har så mycket annat att göra också, usch :/ Men vi får kämpa på! =) we can do it! :D Londonresan närmar sig också! :D <3

    2011-04-27 | 13:18:58
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: