Snickarpartyt

Hicka!

Kategori: Allmänt

Todelu! Ja jag har hicka för typ sjunde gången idag, skojar inte!
skyndar med ett inlägg innan jag ska plugga i rasande fart! svårt att hitta motivation som sagt ^^ Shit vad dagen gick snabbt ändå och lite varierande och roligt med nytt folk på kontoret :) dessutom kom solen fram och det var superskönt ute så vi hade möte utomhus ;D
På eftermiddagen fick jag även leka med deras rockbjörn (dvs ta kort på den till bloggen) resultatet blev inte så bra men jag fick låtsas att den var min för en stund.. hahah!
Imorgon blir nästa projekt att fota caféet och kontakta skivbolag..
Hann innan jag åkte hem till och med in till apoteket innan det stängde för att köpa nässpray.. wow vilken lättnad.. det dämpar verkligen förkylningen :D Fick också med mig nybakat sjukt himla gott morotsbröd hem! det är endast rättviksbagaren som kan göra sånt gott bröd, i promise...! mmmmm
Imorgon ska jag byta kontor, flytta ut till rummet bredvid, dvs nya roomies.. spännande!
Nej nu ska jag skriva klart uppgiften som ska lämnas in imorgon, sen blir det teeeveeee för att det är så mycket kul att titta på på måndagarna :P hihi..

Harekanin! eller hej hopp en gul banan i chock som jag skrev nyss.. vet inte om det var så uppskattat av mottagaren dock ;D är nog hög på nässpray!

adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: