Snickarpartyt

In the night air

Kategori: Allmänt

Vilken dålig uppdatering idag, det beror på att jag har gått från inget jobb till sjukt mycket jobb på praktiken! min handledare är mycket för att jag ska komma med egna synpunkter och utmana mig själv och mitt tänkande, kul men svårt :) så idag har jag fotat,lekt detektiv efter tv-klipp och diskuterat lite om mina uppgifter, min plats som praktikant osv.. småuppgifter här o där..Fick även på eftermiddagen min lista på artister som ska kontaktas så för att utmana mig själv ska jag till imorgon ha skrivit en text som passar att skicka ut till presskontakterna, skriva intervjufrågor som passar unikt för de 9 grupperna, alltså lots of research.. komma upp med minst 5 konkreta förslag dessutom till vad de kan skriva om på deras blogg.. halv 11 imorgon bitti är min deadline och uppdraget fick jag halv 5 i eftermiddags.. grattis ^^

Åkte hem och åt mat, tvärslocknade i sängen av stress, tror även att jag kan ha haft febertopp eftersom jag känt mig skapligt hängig hela dagen.. hade nog en del med det att göra.. :) vaknade sen upp i panik av att sovit bort värdefull tid! så jag har tagit mig för att dammsuga, plugga och diskat det enorma diskberget i köket.. lyft! :) lite idéer till blogguppdraget också :) fick lite snilleblixtar då jag läste om bloggar i böckerna :P
Nu ska jag klura och göra lite research på ett par band sen så ska jag unna mig ett avsnitt House och sova..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: