Snickarpartyt

Ingen tid över till bloggen

Kategori: Allmänt

Hej o hå!
Man hinner ju aldrig blogga nuförtiden :P Igår var jag inte hemma förrän typ 8 på kvällen och på mornarna kan jag ju säga att jag drar mig i sängen så länge jag kan :) hehe..
Har varit rätt fullt upp på praktiken i veckan faktiskt.. och speciellt i skolan med så jag försöker hinna med att ta tag i artikeln då jag kan.. det kommer ta tid att få den iordning känner jag dock.. Men idag har jag fått tid till att hinna leta på lite forskning och så åtminstone :) super! Nästan så att jag ser mig förtjänt av en ledig kväll.. har kommit på att jag har inte haft socialt umgänge på hela veckan förutom igår på lunchen när jag sällskapade med Elisa :) ja förutom att kontoret annars även kryllar av folk om dagarna.. så ensam är man ju inte, men ändå jo..Jävla skola att behöva låsa in mig sådära!
Funderar på att ta mig hem snart, har gjort massor idag och känner mig så nöjd :) bara ett par veckor kvar här nu.. helt galet! ska ta mig förbi lite ärenden idag och sen ska jag hem och slänga mig på sängen en stund.. sen om jag inte pluggar måste jag få ordning på lägenheten och packa för påsk! Åker hem till Möklinta imorgon för ett par dar, blir det Eskilstuna sen tro? :)
Harekanin allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: