Snickarpartyt

Skulle den kunna funka?

Kategori: Allmänt

Till examenssittningen står det som klädkod kavaj.. jag vill hellre ha klänning (A) Känner för att ha på mig något enkelt och stilrent.. Funderar på att använda den här, vad tror ni? mitt konto är ju inte direkt överfullt så det är lite lagom pris så där med 290 kr :)
Skulle kunna pimpa upp den rätt bra tror jag..

                                              

Till avslutningsceremonin vill jag däremot ha något lite gladare, ljusare och livfullare :) Im keep on lookin ;D

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Jag vill också hellre ha klänning :O :) Tänkte direkt på det när det stod kavaj :) Fast man kan ju ha kavaj över om man vill, så har man inkluderat det ;) Jag tyckte den där klänningen var jättefin, enkelt och stilrent är bra, man kan alltid styla till det med accessoarer i efterhand :)

    2011-04-28 | 10:44:51
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här: