Snickarpartyt

Sunday bloody sunday

Kategori: Allmänt

God eftermiddag! jag har en negativ dag idag.. ingenting känns som det går min väg idag.. ^^
Började med att jag i natt vaknade av att det värkte som tusan i halsen .. utan att jag ens svalde eller nåt.. det höll såklart i sig tills jag vaknade imorse.. uscha! kände mig även lite febrig..Trots det tog jag mig ut i ösregnet ..eftersom alla skor jag har är trasiga så var det ingen höjdare, men till Falun kom jag, passade på att göra lite ärenden.. fixade pengar till busskort som snart ska fyllas på och fyllde på mitt apotek med halstabletter och även järntillskott eftersom det är fler och fler som tror att min ständiga trötthet och plötsligt låga humör beror på järnbrist, well varför inte testa då..
Tog sedan bussen till dansstudion, ensam eftersom de andra kom från annat håll.. dock var Markus och Carro redan där när jag kom dit så då fick jag sällskap ändå innan lektionen då även Elisa och Linnea ramlade in :) Danslektionen gick väl helt okej, dock besviken över låtvalet, blääääääääää har alltid hatat låten ^^ Så nu blir det att dansa hiphop till rocklåt och ragga till jaa.. vart man nu lägger den låten i för fack. jag som ville ha nån riktigt grym reggae låt :D
Placeringar fick vi idag också, egentligen spelar det ju ingen roll vart man står då alla kommer synas men slapp iallafall första raden, skönt! rad nummer två hamnade jag dock på, av fem.. make it work! ^^

Hojta till nu om ni vill ha biljetter till uppvisningen, det är dags nu! 8 maj folkets hus i Falun..! :) kommer bli awesome.. endast 90 pesetas! (svenska kronor menar jag då)

Vi fick efter dansen skjuts hem till Borlänge, mycket snällt :) slapp då all väntan..
Så nu väntar plugg tills ikväll då det antagligen blir tv..

Ehm nu när jag läser igenom mitt inlägg.. vad äre som är negativt med den här dagen egentligen.. äsch.. fix idéer :D haha..

Harekanin!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jag vill ha biljett!!! Har bokar datumet. Ser fram emot detta med stor förväntan ;-)

    2011-04-03 | 19:32:44

Kommentera inlägget här: