Snickarpartyt

Torsdag 14 april

Kategori: Allmänt

Idag är det torsdag, onsdagsångesten är borta.. kanske just för att det är ny dag ;) Ryktet om sol idag verkar stämma, helt blå himmel och fåglarna kvittrar!
Det enda jag har ångest för just nu är att jag inte kommer ihåg om jag stängde av locktången imorse eller inte, jag antar att jag gjorde det!
Tog en promenad till praktiken idag, kanske inte bästa dagen eftersom jag hade mycket packning ^^ dessutom så var det faktiskt lite kyligt och snålblåst så att det sprutade tårar ur ögonen ^^ tycker inte om sånt.. men fram kom jag och nu efteråt känns det skönt :)
Har precis pillrat med sökning till högskolan i höst, sökt typ 20 kurser nu ^^ så någon lär man ju komma in på tycker jag :P om jag inte hittar jobb förstås!
I eftermiddag, eller ja snarare ikväll är det dags för dans igen :D känns som år och dar sen jag dansade så det ska bli kul :) riktigt kul :) Så det ser jag fram emot och hoppas att dagen går snabbt! Får bli en långlunch utomhus (A)

Yeah annars har jag typ 300 fler saker som borde hinnas med men jag kommer ungefär hinna med 4.. ^^ praktik, dans och packning plus fixa tågbiljett till imorgon..

Idag har jag på mig mina fina vita skor som jag fortfarande är lycklig över :D och en tröja som jag faktiskt köpte på Ullared ;D den är massa skön :) London står det dessutom på den, och dit längar jag just NUUUUUUU!

                                         

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: