Snickarpartyt

Fredag 1 april

Kategori: Allmänt

Goddagens!
Dansen igår var mycket roligt! fick dessutom reda på platser, ingång och kläder till uppvisningen.. kläderna blir lite kluriga att få ihop men sånt brukar alltid lösa sig! :) tyvärr fick jag väl inte den bästa platsen på uppvisningen men aa.. Nina and the little kids in front! hahaha kommer se lagom kul ut ^^
Skulle egentligen ha pluggat när jag kom hem sen, eller det gjorde jag iofs också :) men kanske inte så mycket som jag borde.. svårt att hitta motivering när man inte har nytta av det eller betyget grundas på de här uppgifterna.. dessutom fattade jag typ inget av det vi skulle läsa :P
Såå jag lyckades klämma in sällskap på schemat istället och åkte ut mot amsbergs-hållet ..Så imorse fick jag gå upp tidigt och drömde väldigt sorgligt, haha kan ju säga att hade jag inte vaknat upp där så hade jag garanterat varit sur på han idag ^^ hahah..
Somnade om hemma i typ en halvtimme och gick sedan upp för att göra iordning mig.. orkade dock inte anstränga mig så resultatet av mig själv idag är katastrof! :P
Hade sedan seminarie på det jag pluggade på igår.. visade sig dock att just idag skulle hon byta ordningen på seminariet så att hon valde ut 3 st som skulle vara ledare för gruppen och ta hand om ett par frågor var typ.. ni tror inte att Nina var en av dem såklart! jag som inte fattade nåt av det jag läst :( lyckades komma igenom det iallafall somehow ^^
Kom nyss till praktiken..efter att ha varit till skolan en väldigt snabb vända för att lämna tillbaka en bok ^^, fredag av alla dagar ska det såklart vara fullt upp! så det blir nog en lång dag här...

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: