Snickarpartyt

Oh Happi Monday

Kategori: Allmänt

Hej hopp salut goddag!

Jag har haft en toppenhelg ute på Muskö med mamma Jennie mormor och morfar! :)
Blev hämtad i västerhaninge av mamma och Jennie i fredags då vi åkte vidare och shoppade lite ;D hehe.. fick ett linne inhandlat till den uppkommande dansuppvisningen, gröönt och fint :)
Annars har helgen bestått av massa mat, tårta, godis, sällskap och sol :) härligt och det syns faktiskt lite idag att jag fått färg.. även om det är LITE..
Åkte hem igår och pappa hämtade mig i Sala.. så har sovit i Möklinta inatt och myst med Honey :)
Tidigt upp idag för att komma tillbaka upp till Borlänge, fått med mig ett par matlådor också så nu har jag massa mat :) god mat!
Solen lyser idag med och jag tog en prommis till praktiken, sköönt! En långhelg ligger framför oss och får se vad som händer då.. Funderar att boka biljett till Way Out West idag, det får nog bli så :D Kanye West ni vet :D skulle göra Nina så glad!

Något annat glatt är att i början av juni åker jag till Kreta med mamma och Jennie :D det ska bli supermys, ser fram emot det! Vill även att det ska bokas Londonresa med innan dess :) Elisa och jag jobbar på det

Vore inte det bästa sommarn? London, Grekland, Peace & Love, Way Out West och allt annat roligt däremellan :D

Nu ska jag jobba

Harekanin

                           

Kommentarer


Kommentera inlägget här: