Snickarpartyt

Påskhelgen

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Hemma och mellanlandar i Möklinta igen efter att ha spenderat ett par dar i Eskilstuna hos Jonas :)
laddar upp lite bilder för att få fram hur påskhelgen varit..

Kom fram till Eskilstuna vid tolvtiden i lördags, vi var runt på stan ett tag..fixade solglajjer till Jonas och lite dricka o kex.. Sedan letade vi oss fram till en park som vi hört skulle vara poppis :) jora den var väldigt öppen mitt i men de var najs :) Där satt vi och stekte till kvällen då vi vinade hemma hos Jonas
I söndags, igår vaknade vi rätt tidigt ändå måste jag säga och vi drog på oss shortsen, fy fan va härligt de var :D att kunna gå ute i shorts och linne bara.. aaah.. vi tog oss tillbaka till parken där vi låg och stekte flera timmar och hade det bra med musik o grejs :) mys.. vi gick sedan hem, fixade mat och fixade iordning oss för att gå ut och möta upp ett gäng i Rothoffsparken. Cruising i stan med och det fina vädret så det var ju massa folk ute :) gött!
Kvällen var livad men rolig trots att jag inte kände någon när jag kom dit, aa förutom Jonas då.. ^^ Men trevligt folk, aaabsolut! :) Där hade vi roligt och flummade runt, gjorde en misslyckad bakåtkullerbytta så jag tappade luften och som idag orsakat mig ryggont ;) plus att jag bet mig i tungan så att jag har tappat känseln en liten bit.. HAHA.. Mina vita skor är tyvärr färgade röda av vin.. meen det var kul som sagt..Nina cyklade hem till Jonas och hämtade högtalarna, sen var alla igång så jag utser mig själv till kvällens hjälte, haha ;)
polisen var även förbi o hälsade på och inspekterade men var snälla mot oss :) vet inte riktigt vad klockan var när vi kom hem..slocknade som en klubbad säl

En grym bild på Emil och Jonas får avsluta inlägget, hehe :)
Idag var vi uppe i tid igen.. lite sega efter gårkvällen men tog oss ut till en annan park och stekte i solen ett tag innan jag åkte hemåt med tåget till Sala.. Lagat mat och sovit i soffan är typ det jag hunnit med sen dess.. ^^
nu ska jag titta klart på körslaget och sedan blir det sängen tror jag.. riktigt trött :) vardag imorgon ..lite ångest över det.. lite ångest över att komma tillbaka till dalarna, jag vill bara softa och ha parkhäng hela dagarna! ^^
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: