Snickarpartyt

Hunden, katten glassen!

Kategori: Allmänt

It happened again!
Dagen bara vände swoop.. Nej men fick lite extra energi på lunchen då jag faktiskt tog mig hem och käkade, låg i sängen en stund.. det var skönt :) sen på vägen tillbaka kände jag mig lite piggare. Har hunnit med lite plugg på eftermiddagen nu här på praktiken dessutom..och ett samtal med Jonas :) Jag valde även att acceptera erbjudande att jobba för min handledare under festivalveckan.. så det blir p&l för mig! :D det innebär ungefär samma uppgifter som jag har nu några timmar om dagen och annars eftersom jag inte är avlönad så får jag desto mer fritid istället :) torsdagen är smockad med bra band så har lite panik nästan nu hur man ska hinna med alla ;) men så det känns bra faktiskt :) känns bättre än ett vanligt funktionärsjobb även om vattenbaren var riktigt roligt :)

Ett par timmar kvar här nu då sen ska jag hem och plugga, surprise!
Imorgon är det dans, wiihoo :)

                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: