Snickarpartyt

Punching in a dream

Kategori: Allmänt

Godkväll..! det känns som en sten lyfts från mina axlar.. jag har fått dansa av mig och den fruktansvärda stressen av en stökig lägenhet har nu lagt sig en hel del efter att ha fått plocka undan alla saker, vet inte när jag såg att mitt bord var svart senast ^^
Och dansen som sagt.. kände mig rätt stel och trött i kroppen så var kanske inte helpepp som jag borde varit så här sista gången på terminen.. men det var sååå skönt när man väl kom igång :) låtsas klubbmästerskap också..det var läskigt mahah.. tog mig upp på en låtsas andraplats dock.. skulle flörtat mer med domarna ;)
Kom hem som vanligt på torsdagar, lite över halv 9 men med den lilla energi jag hade kvar tog jag som sagt tag i lägenheten, plockade undan massa saker som legat verkligen överallt.. så mycket skräp! blir så stressad inombords när det är så :( inge bra.. så nu äre himla härligt :D ska ta och dammsuga imorgon hade jag tänkt så får jag bort smutsen från golven också (A) Så ikväll blir det inge plugg.. nej det fick bli städning istället ..Nu börjar energin rinna ur mig och jag känner att sängen lockar sjukt mycket just nu! lite House och krypa ner under täcket.. JA TACK! :D

Imorgon är det fredag, har tyvärr skola under dagen.. seminarium igen.. blää..ska dessutom försöka jobba på distans med praktiken om det funkar.. men sedan på eftermiddagen drar jag mot Sala för att invadera Johanna och hennes lägenhet över helgen tillsammans med Sazzo! :) Vet inte om Lovisa kunde komma med?  hoppas på det! :) jag behöver verkligen el västmanlando just nu känner jag..så det ska bli härligt. På söndag åker jag upp till Falun igen.. då ska jag och Elisa peppa sönder och göra bäst ifrån oss på märkestagningen :D spännande!

Vill tillägga att jag redan stoppat in 90% av alla kläder som llåg på golvet och tagit upp alla papper som skräpade på golvet när jag tog första bilden.. det såg värre ut ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: