Snickarpartyt

Another try

Kategori: Allmänt

Okej jag ska ge bloggandet ett försök till .. Nu är ju tiderna snart tillbaka till de normala, folk börjar skolan och jobben igen och vardagen kickar in..
Därför ger jag ingen information om det som var även om det har hänt så mycket de senaste veckorna.. börjar istället om från början, en nystart så här på höstkanten^^ 
Har mycket på tapeten just nu, än är sommaren inte helt slut för min del.. i veckan åker jag med Mathias och Jonas till Göteborg för att åka karuseller och mysa med Jennie och Magnus.. det kommer nog bli najs :)
Letar dessutom böcker inför skolstart vilket ser ut att gå min väg.. Ska iväg på ärenden idag om det hinns med, dvs. skriva in mig på arbetsförmedlingen, skriva ut papper och skicka iväg en bok..
Men framförallt så väntar jag besök av Elisa, det ska bli kul att träffa henne igen efter de här senaste veckorna som jag spenderat nere på västkusten.. :D
Harekanin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: