Snickarpartyt

Sleepyhead

Kategori: Allmänt

Godkväll!

Idag hade jag önskan om att hinna med massa nyttiga saker..
Tvätt, plugg och handla mat blev det nyttiga..inte särskilt mycket ^^ Men att bära hem massa kassar fulla med mat samtidigt som man skulle få med sig en stor kartong hem.. det var minsann inte det lättaste :P Kunde knappt röra armarna på en halvtimme efter jag väl kom hem haha..
Men snö på backen och imorgon har jag hört rykten om sol :) Så det ser jag fram emot..
ska upp supertidigt imorgon för att vi ska presentera vår näthandelssajt i skolan på morgonen.. Hm det blir spännande att visa upp det vi gjort :P vågar inte se hur bra alla andra grupper gjort de hehe :D
Så nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova så att man åtminstone är vid medvetande då det behövs ^^

Har inte fått min telefon än som jag väntar på.. är sjukt sur på posten, håller tummarna för att den dyker upp imorgon! Gör ju inte bättre av att den är med i sisådär varannan tvreklam :)

Nej godnatt hörrni, roligare uppdatering imorgon va!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: