Snickarpartyt

Äntligen torsdag!

Kategori: Allmänt

Yeeah godmorgon! uppe med tuppen idag, nästan till och med före ;) fusk att pappa ligger och sover.. så det är en tyst morgon det här utan musikpepp, hur ska detta sluta, med stor pitch på morgonen och allt :O
Har iallafall vart vaken en timme ungefär, har hunnit med att duscha, sminket och lockat håret.. hihi.. nåt lär ju vara fel så snabb som jag är! ;D
Ska med 8-bussen mot stan och vidare till skolan.. det känns lite nervöst måste jag säga, går runt och repeterar tyst för mig själv vad det är jag ska säga egentligen ^^ hoppas man kan låta entusiastisk med så att vi säljer in våra idéer! ;D

Efter skolan blir det kanske lite fix inför dansen och lite presentpyssel.. Streetdance ikväll och jag är laddad till tänderna :D det ska bli så roligt! är dock lite halvkass på de sista stegen som vi lärt oss ^^ ääsch då..

Ikväll kommer även både mamma och Jennie :D wiho! dem ska bo hos mig hela helgen och vi ska åka massa skidor :) najs najs!

Så jag känner på mig att det här kommer att bli en toppendag! wish us luck! ;)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: