Snickarpartyt

Måndag 21 februari

Kategori: Allmänt

Godkväll! Snart äre läggdags, men tänkte lägga upp några inlägg innan jag ska sova.. :)
Jag tänkte att jag skippar en djupgående genomgång av helgen, nöjer mig med att säga att jag trivdes bra och Jonas har skaffat sig en himla mysig lägenhet :) Träffade nytt, skönt folk och ute på Harrys där Daniel-Adams Ray spelade var det så mycket folk och trängsel så att man mer fokuserade på att hålla sig på benen och faktiskt få luft än vad han faktiskt sjöng haha :)
Mina skor var sig inte sig lika efter alla som trampade på mig upptäckte jag dagen efter ^^

Några partypeeps :)
 Fina vita skor ^^


Idag har jag börjat den nya veckan med att åka in till Falun för att pyssla med reklamprojektet tillsammans med Elisa och Karin, presentation på torsdag! börjar närma sig nu.. läskigt..
Åkte sedan tillbaka till Borlänge, jag och Elisa unnade oss en varsin varm choklad med grädde medan vi stod ute i kylan och väntade på bussen, det var riktigt gott :) Hann nästan inte mer än hem innan pappa ringde på dörren.. Åkte med honom hem till Möklinta för att plocka ihop skidgrejer inför helgen, tror jag har fått med mig allt nu faktiskt, hittade till och med Jennies skipass.. nu ska jag bara leta upp mitt imorgon när jag kommer tillbaka upp till Borlänge..
Även fått träffa Honey :) lilla darling.. hon är så mysig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: