Snickarpartyt

Onsdag 16 februari

Kategori: Allmänt

Godkväll allihopa!
Tänkte mig en väldigt lång dag idag.. den blev väl iofs ganska lång med.. en seg föreläsning om varumärkesetik på morgonen i typ världens kallaste lektionssal.. gick efter den en ännu kallare promenad till mediehuset där vi skulle ha nästa föreläsning.. denna gång om upphovsrätt.. men vi fick som skönt var sitta inne i bion, med en annan klass med oss.. där inne kunde vi mysa ner oss längst bak i härligt sköna biofåtöljer med jackan som täcke .. då blev det varmt och gosigt :D hihi..
Ville inte gå därifrån fastän vi suttit där och lyssnat i 3 timmar sen.. ;D men vi gick ut och satte oss för att plugga med reklamprojektet.. det gick lite framåt :) wiho! var väl tillbaka i borlänge nånstans mellan 6, halv 7 .. mötte upp Richard på konsum direkt..gick hem till honom och lämnade av lite saker innan vi åkte till maxi och handlade mat.. suuuperhungrig efter en hel dag utan mat ^^ vi lagade till tacos och gott var det :) efter maten spelade vi ett par vändor hockey på tvspel.. det gick la inte så där särskilt bra om jag ska vara ärlig ^^ men men man kan inte vara bra på allt, eller hur!
Åkte hemåt och tänkte ta en genväg .. det var ingen bra genväg.. det visade sig att jag sjönk ner i snö ända till midjan och fick pulsa genom det haha! vilket flyt man har!

Nu ska jag göra en översikt av reklamprojektet sedan ska jag hoppa i säng och sooooova.. himlans trött jag är :)

lite av sommaren skulle då inte sitta fel nu!
                           

Kommentarer


Kommentera inlägget här: