Snickarpartyt

Onsdagen 23 februari

Kategori: Allmänt

Godkväll! Passar på att slänga in ett litet inlägg så här i andningspauserna, haha :) Har varit i skolan idag och fixat det sista till pitchen som ska göras imorgon.. fixade det sista med dokumentet och gick igenom det vi skulle säga ett par gånger..
Åkte sedan tillbaka till Borlänge, mötte upp pappa som hämtade mig.. vi åkte bort till coop, fikade lite och handlade mat och annat roligt, lite skojpresenter till en tjej som fyller år idag som dem firar ute på stan.. :) jag fick med mig ett kinderägg hem :D hihi.. det var minsann inte igår!^^
Skjutsade bort pappa, eller ja...han släpptes av och Nina fick köra hem, att jag körde fel lämnar vi som en hemlis ;)
Har annars tränat lite på det jag ska säga imorgon och letat fram kläder.. haha fan va vuxen och proffsig jag kommer se ut imorgon, får lämna mina smutsiga sneakers hemma ;) men de är roligt, för imorgon går jag in för rollen som creative director, mhm! ;)

Härnäst ska jag träna lite ytterligare, dansa om jag hinner och fixa iordning med madrass och saker innan jag ska ut på vägarna igen och hämta hem pappa från stan.. men börjar med att fixa lite mat :) Kvällarna räcker inte till längre :O vill ha längre dygn! :D

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: