Snickarpartyt

Torsdag 10 februari

Kategori: Allmänt

Hej på er.. jag är trött.. hade världens överskottsenergi ett tag men den dog ut..rätt rejält dessutom!
Har suttit typ hela dagen och pluggat reklamprojekt med Elisa.. det känns så himla stort och spretigt så jag blir snart galen! på eftermiddagen efter lite mat åkte vi in mot Falun, tog oss till dansstudion.. blev en buss tidigare än vad vi brukar så vi fick sitta och vänta rätt länge på att vår lektion skulle börja :P men tiden gick ju och det var roligt som alltid att dansa :) ännu ett par steg som lades till i koreografin.. grymt!
Fick för mig den dumma idén att gå hem från stan sen när jag kom tillbaka till Borlänge.. med all den här snön var det som ett extra träningspass hehe, var helt slut när jag kom hem.. ^^
Har inte kunnat vila dock, har verkligen rotat ur alla kläder ur garderoben för att hitta nåt dugligt för imorgon kväll.. samma gamla visa varje gång! :P haha.. 
Får se hur den historien slutar ^^

Harekanin! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: